Monday, September 17, 2007

انا رجعت و و الله راجع عشانكم




اولا يا جماعة وحشتوني جدا جدا مش عارف اقلكوا قد اية بس انا بقى كان عندي مشكلة ان النت كان فاصل عندي و شوية مشاكل تانية
بس رجعتلكوا تاني نفضفض من تاني




ما علينا




المهم ان انا مقلتلكوش كل سنة و انتوا طيبين


و رمضان كريم و الله اكرم و شهر سعيد على الجميع




كلكوا كل سنة و انتوا طيبين


بجد نفسي اقلها لكل الناس نفسي اذكروا اسم اسم


بس انا كدة هطول عليكوا


اقلكوا انا هطوا و اللي بيحبوني و وحشتهم زي ما وحشوني هيكملوا معايا


عشان انا عندي كلام كتير


و ناس كتير عايز اسلم عليهم كتير


في منهم اللي مكنش سايبني لحظة


زي


نوشة و التابعي و العندليب و اسلام


و وحدانية كمان ( منى المحمودي ) بصراحة يا جماعة اخت غالية علينا كلنا


و كانت متبعاني على الماسنجر اول باول


انا عارف انها زعلانه مني شوية الايام دي


بس بكرة هتعرف ان مفيش خصام بين الاخوات


و طبعا مقدرش انسا الصديقة الغالية جدا في القلب ( اوشا ) مش عايز


اقول انسانة رقيقة قد اية و هي اول من هناني برمضان


كل اصحابي في كل الجروبات وحشوني جدا خاصة جروب الفاجومي


و كل اعضائة اللي حبتهم جدا


طارق المملوك و هشام شاهين و احمد عزام و محمد الجزار


و الله انا اسف لو كنت نسيت حد انا الذاكرة عندي غريبة و فظيعة


ما علينا


طبعا انا منسيتش والدي الروحي استاذ زهير البدري و اختى باكينام و الاستاذة سمية


و نوراة نجم وحشني مقالاتها جدا


كل دول عايز اقلهم كل سنة و انتم طيبين


و مجموعة ابناء مصر


عمر الشرقاوي



طبعا فية مدونين زمايلي عايز اقلهم كل سنة و انتم طيبين مدونين مقدرش انساهم ابدا

زي بطة بكراللي اكتسبتها اخت بجد






و الله بجد انا مش عارف اذا كنت نسيت حد

على العموم اعذروني انتوا بقى

و برضة عشان فية ناس شافت الكليب
اللي نزل على مصري للنهاية
و عندهم تسائلات كتير و منهم اللي شاف العمل من اطار فني بس
عايز اقلهم احنا هنكمل في مشورنا ان شاء الله

و ركزوا شوية في صور اجدادنا في الكليب و ادي لنك الكليب تاني

http://masryforever.blogspot.com/2007/09/blog-post_10.html



------------------------




-----------------------



16 comments:

Anonymous said...

حمد لله علي سلامتك ياشمس
الحمد لله
انك رجعت تنور تاني
انت شمس ياشمس
والشمس بتغرب اه
لكن عمرها
مابتموت
عمرها مابتختفي
جميل انك رجعت تنور تاني
بصدقك
وامانتك
وحبك
واخلاصك
لاصدقائك واخواتك
ياشمس
بلاش تغيبي كتير

وان غبتي

ارجوكي

ماتطوليش في غيبتك

في ناس كتيرة

مستنينيك

تنوريهم

ومها الظلام طول

لازم تعودي

لازم

لازم

سكوت هنصوت said...

يا حمد الله على السلامة يا شمس

و كل سنة وانت طيب...يا رب تكون بخير

احب اقولك بس هون عليك يا شمس..و ما تخدش كل حاجة على أعصابك عشان تقدر تعيش منغير امراض

و تذكر ان في النهاية كل شئ زائل ولا باقي الا وجه الله...يعني الدنيا ما تسواش ان الواحد يحرق نفسهة عشانها..
احنا بس بنقول معذرة الى ربنا..ولعلهم يهتدون
يا رب يكون كلامي وصلك...
كل سنة انت بخير و عافية ان شاء الله

فى القلب said...

يا شمس متحرمش على الكلام الحلو ده
أنتى ألى جميل جدا و ربنا يحميك
و يحققلك كل احلامك
وديماً تعيش فى سعاده أن شاء الله

و أنت ذووووق جدا و ده شرف ليا انى عرفتك و نعم الأخ و الصديق

كل سنه و أنت طيب يا طيب

Anonymous said...

حمد الله على السلامة يا شمس الشموسة أزيك ياقمر يارب متغبش علينا ثانى وتفضل منور الدنيا كلها أنا معجبة جدا بأهتمامك بأثرنا وتاريخنا وبكل قضايا الوطن وربنا يوفقك ياشمس ويزود حماسك وروحك الطيبة
ايناس

محمد مارو said...

حمدا لله ع سلامتك يا كوتش و وحشتنا مواضيعك اوى مع انك مش غبت كتير علينا انت لسه نازل بموضوع جامد عن السرقه

Anonymous said...

الف حمدالله على السلامة يا بطل
ورمضان كررررررررررررريم

هشام رمضان said...

اشرقت انوار عالم التدوين بك يا شمس الشموسة ,, طلعت يا محلا نورها ,, يلا .. ربنا يوفقك لما يحبه و يرضاه ,, انتظر قريباً مدونتي الجديدة

ronnata said...

السلام عليكم
انا اول مرة اعلق على المدونة بس حلوة اوى
فكرتها جميلة
كمان مواضيعكواحلوة اوى
و باين ان لاخ شمس ك ان م ختفى حمد لله على سلامتك
و ب جد بحيكوا على المدونة جميلة جدا
و كمان الكليب بس هعلق هناك

ابن رشد said...

بنت الاسلام
اية الخطبة الجميلة اوي دى
انا كدة هصدق نفسي
ربنا يخليكي لية يارب

ابن رشد said...

سكوت هنصوت
كل سنة و انت طيبة
و الله يسلمك يارب
و الله كلامك وصل بس احنا بنقول لعلهم يهتدون هما مش بيهتدوا و يرجعوا يقرفونا في الاخر و انا مش مستني الاقي اللي جاي يفرسني

ابن رشد said...

فى القلب
انتي اللي زوق جدا و ربنا يحميكي و نفضل اصداقء على طول يارب

ابن رشد said...

الفكر السجين
مرسي جدا يا ايناس على الكلام الجميل دةو انا مقدرش اكون مقاتل من غيركوا

ابن رشد said...

محمد مارو
الله يسلمك يا روح قلبي بس انت الزمن عندك قليل اوي

ابن رشد said...

حمادة زيدان
الله اكرم و نتمنى زيارتك تكرر عندنا تاني

ابن رشد said...

هشام رمضان
و الله مدونتنا نورت بيك بس انت كل يوم عامل مدونة جديدة

ابن رشد said...

ronnata
مرسي اوي اوي لزوقك الجميل دة
و نتمنى ان دي متكنش اخر زيارة و نشوفك هنا تاني