Monday, September 24, 2007

ايه اللي حصل للبنات

بصراحه الموضوع ده محيرني انا شخصيا





ياما شفت بنات وولاد كتير





بس المهم





الايام ده بشوف بنات ما شاء الله عليها





بس بشفها مشيا مع احد الاشخاص وهو لا حول الله ملهوش اي لزمه





ممكن يكون بيدحك عليها وممكن لا





بس اللي انا نفس اعرفه





هو في الوقت اللي احنا فيه ده





لما تيجي لاول مره بنت تكلم شخص





ايه اللي بيعجبها في الشخص ده





معئن ممكن نتكون هي زي العسل





وهو ملهوش لزمه





وممكن نتكون بتحبه موت وهو يكون مش سائل فيها





وبرده بتقرب منه اكتر





بس انا عايز اعرف هي البنات بيعجبها ايه في مثل الاشخاص





اللي بتلعب بعقول البنات





وهي مش حسي وممكن تديله اي حاجه حتي لو حياتها





فدا الحب وهو ميكنش سائل فيها





وتيجي في الاخر وتندم علي كل ده





بس انا نفس اعرف حاجه وحده





هي البنات ايه اللي بيعجبها في الانسان





عشان تكون حباه وشيفا انه هو ده الانسان المفضل ليها





انا سئلت ناس كتير وبرده عايز اعرف رايكم





لان انا نفس بجد اجد اجابه مقنعه للسؤال ده





12 comments:

فى القلب said...

ممممممممممممممم أيه يا عم أسلام
بتسال السؤال ده ليه عايز تاخد خبره و لا ايه ؟

بص يا سيدى دى ناس فاضيه و عايزه تملا وقت فراغها
وتعيش فى وهم لذيذ هما متأكدين أنو مش حقيقى بس بيعيشو الدور

بقضوها يعنى

Doaa Ebrahim Aaql said...

مثل تلك الفتيات
ينقصها التفكير بعقلانية
عندما تحب حب بقلبك ولتنحّى عقلك جانبا
وعنما تفكر فبعقلك لا بقلبك

متى فكّرت الفتاة
صدقنى سيختلف الأمر

المشكلة أننا نخلط فى الأمور
وماذا يعجبنى فى شخص تافه
لا يتحمّل المسؤليات كهذا الذى ذكرته
إلا إذا كنت أنا ايضا تافهة

****

سعيدة بطرحك لمثل هذا الموضوع

تحياتى

ابن رشد said...

بص يا عم اسلام كل الموضوع بنات فاضية بتحب شباب فاضية
بس كدة
بس خلاص

إسلام said...

في القلب
مقدما انا ولا عايز اخد خبره ولا حاجه
بس ازاي هي اللي فاضيه
امال الولد يعمل ايه بقي
بس انا عايز اعرف هي لو بتقضيها
ليه مستعده تديله كل حاجه
وفي الاخر احب اقلك
شكرا علي الرد الجميل ده

إسلام said...

princess dodo
انا شايف ان معظم البنات في الوقت ده
بتفكر في الحب وخلاص
مش مهم عندها ايه الشخص ده
وياريت يعقلو شويه

إسلام said...

شمس
انا معاك ان ممكن تكون البنات فاضيه
وممكن تكون بنات فعلا بتحب
بس برده مش ممكن يكون الشاب هو اللي فاضي وبيسرح بعقل البنات
ولا انت ايه رايك في كده ؟؟؟

Anonymous said...

أخي العزيز اسلام

أخلاقه

ودينه

أدبه

وحلمه

طموحه

وأمله

انسانيته

رومانسيته

حساسيته

حبه

اخلاصه

كرمه

عطفه

قلبه الكبير

عقله الراجح

علمه وفكره

و

و

و

الي

مالانهاية

Anonymous said...

التعليق الاخير

بتاعي يا اسلام

http://battabakr.maktoobblog.com/?post=532484&postView=1

إسلام said...

اشكرك علي الكلام الجميل
واتمنا المزيد
واحييكي علي الكلام الرائع ده

تحياتي

إسلام said...

اشكرك عل التعليق
وانشاء الله
يتم الزياره

Anonymous said...

لو سمحت الصوره الابيض واسود بتاعه البنت عجباااااااني انت اللي عاملها

Anonymous said...

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم